REGULAMIN
Konkursu Fotograficznego
Organizator: Publiczne Gimnazjum im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych
Koordynator konkursu: Tomasz Słyk
Czas trwania konkursu: 01. 10. 2013 – 30. 11. 2013
Cele konkursu:
- zachęcenie uczniów do twórczej pracy z aparatem fotograficznym,
- umożliwienie fotografującym uczniom zaprezentowania swojego dorobku,
- rozwijanie zainteresowań i pasji fotograficznej,
- upowszechnienie i popularyzacja fotografii jako dziedziny sztuki,
- kształcenie umiejętności obserwowania otaczającego nas świata
- dostrzeganie zasad równości szans kobiet i mężczyzn.
Zasady konkursu:
- Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie uczestniczący w zajęciach SRS „Koło fotograficzne”.
- Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia osób wykonujących czynności zawodowe w zawodach uważanych za typowo damskie, zawodach uważanych za typowo damskie wykonywanych przez mężczyzn, zawodach uważanych za typowo męskie, zawodach uważanych za typowo męskie wykonywanych przez kobiety.
- Zgłaszane fotografie nie mogą być modyfikowane w programach graficznych.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na początku grudnia 2013 r.
- Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich publikację z podaniem nazwiska autora.
Format zdjęć i warunki ich dostarczenia:
- Do konkursu można zgłaszać wyłącznie zdjęcia w formie papierowych odbitek.
- Uczestnik konkursu musi być autorem zgłaszanych prac.
- Do każdego zdjęcia należy dołączyć następujące informacje:
- imię i nazwisko autora,
- klasę,
- tytuł zdjęcia (ewentualnie),
- Zdjęcia wraz z wymaganymi informacjami należy dostarczyć do p. Tomasza Słyka sala 100.
W konkursie wzięło udział 9 uczniów. Komisja przyznała trzy pierwsze miejsca.
I miejsce – Aleks Strzelczyk - kl. III b
II miejsce – Maciej Wolski - kl. III b
III miejsce – Patryk Świątek - kl. III b
Wystawa prac